Pogoji poslovanja

This Agreement was last modified on 18 February 2016.

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani xplore.si, ki je dostopna na povezavi https://www.xplore.si (v nadaljevanju: ‘spletna stran’) in jo upravlja podjetje PAB d.o.o. , ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: ‘ponudnik’).

Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:

  • te pogoje poslovanja,
  • pomoč pri nakupu,
  • dostava,
  • našo politiko zasebnosti, ki se nanaša na varstvo vaše zasebnosti.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve.

Vse cene navedene na spletni strani so končna cena in so v njej že zajeti vsi prispevki in davki.
Na strani, kjer je naročilnica, sta specificirana cena izdelka z vključenim DDV-jem ter strošek dostave / poštnine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

1. Dokončna potrditev naročila

Naročilo je dokončno sprejeto in potrjeno, ko bo po oddaji spletnega naročila uporabnik preusmerjen na stran, kjer se mu zahvaljujemo za nakup.

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@xplore.si .

2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
• način plačila in dostave
• časovno veljavnost ponudbe
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Identiteta podjetja in kontaktni podatki

  • Ponudnik in njegov naslov: PAB d.o.o., Kranjska cesta 14, 4202 Naklo, Slovenija
  • Elektronski naslov: info@xplore.si (uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)
  • Matična številka: 5509114000
  • Identifikacijska številka za DDV: SI57602778
  • Vpisan v: Vpisani v poslovni in sodni register, Datum vpisa subjekta v register: 10.08.2011, Srg vpisa subjekta:2015/33476

4. Postopek nakupa

Na spletni strani xplore.si izberite izdelek ki vas zanima in kliknite na povezavo, ki vas bo pripeljala na podstran tega izdelka. Vnesite vaše podatke in kliknite na povezavo ”Naroči”. Sistem Vas preusmeri na stran, kjer se vam najlepše zahvalimo za nakup. S tem je nakup potrjen.

I. Podatki za vnos

Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj in poštno

II. Način dostave

Stroške za dostavo v vse kraje Slovenije plača podjetje PAB d.o.o.. Pri plačilu po povzetju, Pošta Slovenije stranki direktno zaračuna še dodatnih 1,6€, kar je strošek, za prenos odkupnine nazaj našemu podjetju.

III. Način plačila

Plačilo na xplore.si je možno opraviti preko:

  • z gotovino ob prevzemu
  • z nakazilom na račun  PAB d.o.o. po ponudbi/predračunu
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, American Express (preko spletnega plačila), BA Maestro, Diners club)

IV. Dokončna potrditev naročila

Nakup je potrjen s klikom na povezavo ”Naroči”. Sistem Vas preusmeri na stran, kjer se vam najlepše zahvalimo za nakup. S tem je nakup potrjen.
Za kakršnakoli vprašanja o vašem naročilu nas lahko kontaktirate preko e-maila info@xplore.si .

V. Odstop od naročila pred dostavo

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@xplore.si

5. Cene

Vse cene navedene na spletni strani so končna cena in so v njej že zajeti vsi prispevki in davki.
Na strani, kjer je naročilnica, sta specificirana cena izdelka z vključenim DDV-jem ter strošek dostave / poštnine.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Način plačila je z gotovino ob prevzemu.
Ponudnik kupcu izda račun v fizični obliki na listu A4 format. Na računu so navedeni vsi zakonsko določeni podatki, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku na sedežu podjetja.
Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.

6. Multimedijska vsebina

Na spletni trgovini www.xplore.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije in videoposnetke izdelkov. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov, zaradi različnih naprav in nastavitev preko katerih uporabnik pregleduje ponudbo.

7. Plačilo po povzetju

Blago, kupljeno preko spletne strani podjetja PAB d.o.o. kupec plača po povzetju pošiljke poštnemu uslužbencu oziroma dostavljavcu.
Za dostavo blaga skrbi podjetje Pošta Slovenije ponavadi že naslednji dan, vendar najkasneje v 10 dneh od odpreme.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.

8. Pravica do odstopa od nakupa – vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite na kontaktni e-mail info@xplore.si Potrošnik mora blago vrniti v 14 dni od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. V primeru ,da blago ni vrnjeno v 14 dneh od sporočenega odstopa od pogodbe se smatra ,da potrošnik ne odstopa od pogodbe. Vračilo plačila mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Spletna trgovina xplore.si, si pridržuje pravico, da ob vračilu poškodovanega, uporabljenega izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, ni originalno zapakiran, itd) obvesti potrošnika in od njega zahteva povračilo za zmanjšanje vrednosti blaga. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali Vam vrnili denar.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko vključno z celotnimi podatki priložite k izdelku in reklamacijskem zapisniku, ki ga vračate oziroma podatke pošljite po e-mailu na info@xplore.si

Primer obrazca z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe najdete tukaj: POVEZAVA

PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?
1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

UVELJAVITI ŽELITE PRAVICO DO ODSTOPA OD NAKUPA – VRAČILO BLAGA ALI GARANCIJO, KAJ STORITI?
Postopek si lahko preberete tukaj:

V primeru, da želite uveljaviti pravico do odstopa od nakupa – vračila blaga ali garancije, se ravnajte po sledečem postopku:

1. Korak:

Na elektronski naslov info@xplore.si pošljite svoj zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Z izrazom reklamacija pojmujemo pravico do odstopa od nakupa – vračila blaga in garancije.

Reklamacijski postopek lahko sprožimo s trenutkom, ko prejmemo zahtevek za uveljavljanje reklamacije pisno preko elektronske pošte ali po klasični pošti.

Politika podjetja ne omogoča sprožitev reklamacijskega postopka ustno preko telefona.

2. Korak:

Predstavnik podjetja Vam bo posredoval reklamacijski zapisnik, in sicer pisno po elektronski ali klasični pošti (odvisno na kakšen način ste nam poslali svoj zahtevek za uveljavljanje reklamacije).

3. Korak:

Izpolnite reklamacijski zapisnik in nam v njem čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije.

Naša reklamacijska služba potrebuje pri pregledu posameznega izdelka vse podatke, ki so označeni na reklamacijskem zapisniku. V primeru manjkajočih podatkov, vas bomo ponovno kontaktirali na način, kot ste nas kontaktirali ob začetku reklamacijskega postopka, zaradi česar se lahko reklamacijski postopek podaljša.

4. Korak:

Reklamiran izdelek je potrebno odposlati na naslov našega podjetja v brezhibnem stanju. Vse izdelke pošljemo iz našega distribucijskega centra k našim strankam, v primerni zaščitni embalaži, zato naj bo reklamiran izdelek med dostavo na naš naslov tudi primerno zaščiten. Bodite pozorni, da bo originalna embalaža reklamiranega izdelka v brezhibnem stanju, in sicer brez nalepk in brez poškodb.

Na zunanjo stran zaščitne embalaže napišite z velikimi tiskanimi črkami REKLAMACIJA. Vse neprimerno označene pakete bomo zavrnili.

POMEMBNO: Vsi paketi ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz.poštnino plača naslovnik ipd. bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške.

V primeru poškodovane embalaže izdelka ali v primeru, da se na embalaži nahajajo spremne nalepke dostavne službe izgubi izdelek prvotno vrednost, vendar potrošnik ne izgubi pravice do vračila blaga. PAB d.o.o. bo v takem primeru uveljavil zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga.
Za vsak posamezen manjkajoči del izdelka ali za manjkajoče dodatke, se odbitek od celotne kupnine izdelka oceni ločeno. V primeru, da boste tekom reklamacijskega postopka želeli povrnitev kupnine, bo po vrnjeni kupnini reklamiran izdelek ponovno postal last podjetja PAB d.o.o.. V kolikor izdelek ne bo vrnjen na naš naslov v enakem stanju, kot je bil odposlan na naslov stranke, predstavlja vsaka sprememba na izdelku za podjetje PAB d.o.o. poslovno škodo.

5. Korak:

Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja PAB d.o.o., ga bo pregledal reklamacijski oddelek. Glede na vsebino izpolnjenega reklamacijskega zapisnika ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bo kontaktiral predstavnik podjetja in vas seznanil z nadaljnjim postopkom.

Vsak primer se bo reševal posamično, in sicer glede na vrsto reklamacijskega zahtevka (odstop od nakupa – vračilo blaga, garancija). Reklamacijska služba vam tekom postopka lahko ponudi popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine.

Prosimo preverite tudi naše splošne pogoje, kjer je natančno definirana pravica do odstopa od nakupa – vračila blaga (točka 8).

Zelo pomembno:

Vsi delujoči izdelki, ki so bili kot reklamirani, poslani na naš naslov in na njih tekom reklamacijskega pregleda niso bile odkrite napake, bodo vrnjeni na stroške stranke s plačilom po povzetju.

Vsi izdelki zapustijo naš distribucijski center v zaščitni embalaži ter v brezhibnem stanju. Bodite pozorni, da bo paket dostavljen v brezhibnem stanju. Če ob prevzemu paketa opazite očitno poškodbo na paketu, niste dolžni takšnega paketa sprejeti in ga lahko zavrnete. O zavrnitvi paketa zaradi poškodbe nas tudi obvestite. Razumeti morate, da podjetje PAB d.o.o. ne more odgovarjati za poškodbe na paketu 24 ur po dostavi.

9. Stvarna napaka izdelka

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Odgovornost podjetja

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh (2) letih od prevzema blaga v skladu z ZVPot (7 točka 25b. člena ZVPot).

10. Dostava

  • Cena standardne dostave na dom v 1-3 dneh  je 3,50 €, preko dostavne službe GLS. Več o dostavni službi GLS najdete tukaj.
  • V primeru izbora točnega datuma dostave Xplore naročilo odpremi 1 dan pred izbranim datumom dostave in stranki pošlje obvestilo o odpremi, GLS večino paketov dostavi  že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi.
  • V primeru izbire načina plačila z nakazilom na račun podjetja PAB d.o.o. (po ponudbi/predračunu) se lahko dostava zamakne, saj gre naročilo naprej v proces obdelave po prejemu plačila po ponudbi/predračunu.
  • Pri nakupu nad 50 € je dostava brezplačna.
  • Blago je možno prevzeti tudi na sedežu podjetja (Kranjska cesta 14, 4202 Naklo)

11. Varnost

Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje robe, če je to potrebno (ime, naslov). Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt. Po opravljenih davčnih in trgovinsko pravnih obveznostih vaše podatke izbrišemo.

12. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Vaši osebni podatki bodo zakodirani preneseni preko interneta. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb, Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.

13. Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.


14. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil dostop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.


15. Pravica do obveščanja

• informacija: imate pravico do brezplačnih informacij o vaših podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: info@xplore.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.
• obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@xplore.si .
• preklic privoljenj: dovoljenje za obveščanje se v toku naročevanja izrecno dovolili. Želimo vas opozoriti, da se bo podjetje PAB d.o.o. po svojih najboljših močeh trudilo zagotoviti verodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih trži na spletni strani. Klub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov. V takem primeru bo kupec naknadno obveščen o spremembah in bo imel možnost preklica naročila z vračilom morebitne nakazane kupnine ali zamenjave naročenega izdelka.

16. Oglasna elektronska sporočila

Ponudnik bo uporabnikom pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@xplore.si .
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

Oglasni material bo poslan v imenu podjetja PAB d.o.o. z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani podjetja PAB d.o.o. (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja). Vnaprej se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

17. Vračilo kupnine

Obrazec za zahtevek vračila vplačanega zneska, je na voljo tukaj.

18. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@xplore.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno k čemur prodajalca zavezuje tudi 11.točka 43b. člena ZVPot.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje PAB d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, priporočamo, da nas kontaktirate, da lahko reklamacijo ali pritožbo rešimo po hitrem postopku.

Pobudnik se zavezuje, da bo morebitni spor s potrošnikom najprej skušal rešiti izvensodno in šele ob izčrpanju vseh drugim pravnih možnosti po sodni poti.
Želimo Vam obilo prijetnih, varnih in ugodnih nakupov.

PAB d.o.o.
Kranjska cesta 14
4202 Naklo
Slovenija

E-poštni naslov: info@xplore.si

Identifikacijska Št. za DDV: SI57602778

Matična številka: 5509114000

Transakcijski račun (IBAN): SI56020680014595818 (Nova Ljubljanska banka)

BIC/SWIFT koda LJBASI2X

Vpisani v poslovni in sodni register, Datum vpisa subjekta v register: 10.08.2015, Srg vpisa subjekta:2015/33476
Podjetje PAB d.o.o. je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost.